Bouw een kwalitatieve klantrelatie op met onze krachtige CRM functionaliteiten.
Gratis uitproberenContactgegevens, e-mails, notities van (telefoon)gesprekken en documenten beheerd u allemaal op één centrale plek. Daarmee organiseert u uw contacten niet alleen voor uzelf, maar zijn de gegevens binnen handbereik voor al uw medewerkers.
Voor het plannen van afspraken met leads, klanten en collega’s gebruikt u de agenda van it • journey. Daarnaast heeft u inzicht in de beschikbaarheid van medewerkers en geeft onze software suggesties over wanneer het voor iedereen goed uitkomt om af te spreken. Natuurlijk kunt u ook terugkijken wat er tijdens eerdere afspraken is besproken.
De vTiger CRM van it • journey sluit naadloos aan op de bekende e-mailprogramma’s als Outook en gmail en alle andere servers die gebruikmaken van IMAP. Zo heeft u uw belangrijke mails altijd bij de hand en kunt u via het door u gewenste mailadres gericht berichten uitsturen.
Met onze documentenmodule kunt u gemakkelijk documenten opslaan en beheren. De documenten kunt u naar wens koppelen aan leads, projecten of klanten. Daarnaast kunt u met de extra functionaliteiten de documenten doorzoeken en als attachment toevoegen, maar ook kunt u gebruik maken van onze diverse template voor bijvoorbeeld contracten formulieren.
Altijd en overal uw afspraken, klantgegevens en documenten beheren. Met de mobiele omgeving van vTiger CRM heeft u waar dan ook toegang tot de gegevens die voor u belangrijk zijn. Het bijwerken van het klantaccount direct na een afspraak kan op elke mobiel of tablet. Uiteraard heeft u ook real-time toegang tot relevante bedrijfsinformatie.
Probeer GRATIS 30 dagen onze CRM software uit
Direct aan de slagMeer dan 100.000 bedrijven vertrouwen op vTiger CRM