Succes op de korte- én lange termijn
Wij zijn er van overtuigd dat er bij elke webshop ruimte is voor verbetering. Met deze overtuiging bouwen wij met u aan een strategie die de basis vormt voor uw e-commerce succes.
Wij van it • journey begrijpen dat uw e-commerce strategie een van de belangrijkste onderdelen vormt voor het online succes van uw onderneming. Dagelijkse helpen wij dan ook retailers, groothandels en fabrikanten met het ontwikkelen van een strategie op het gebied van e-commerce en digital marketing.
Onderdelen hiervan zijn:
Een goede online strategie is meer dan een webshop gekoppeld met uw backoffice. Wij kijken vooruit en zorgen voor succes op de korte- én lange termijn.
Een strategie is geen statisch plan van aanpak. Het is een continu proces waarbij implementatie niet het eindpunt is, maar een voorwaarde om te analyseren en door te blijven ontwikkelen.
Met een workshop maken we kennis met uw bedrijf en uw visie op het te ontwerpen product. Samen brainstormen we over uw ideeën en gaan we direct aan de slag met het ontwerp.
Geïnspireerd door uw bedrijf en uw wensen, dragen wij in deze fase een ontwerp aan dat past bij uw doelgroep.
In deze fase ontwerpen en ontwikkelen wij uw webshop. Pas wanneer u volledig tevreden bent met het ontwerp, gaan wij over tot ontwikkelen
Wij leveren hoogwaardige resultaten op de lange termijn. Hiervoor is het van belang om het ontworpen product te monitoren, testen en analyseren.
Door uitgebreid te reflecteren op ons werk ontdekken we waar kansen liggen. Hierbij kijken we naar mogelijke verbeteringen in ontwerp of strategie en voeren we bijbehorende oplossingen uit.
De consultants van it • journey zijn stuk voor stuk professionals op hun specifieke vakgebied binnen de eCommerce. Of het nu gaat om strategisch, creatief, technisch inzicht. De experts van it • journey helpen u graag met elk vraagstuk, van begin tot eind. Wij van begrijpen dat uw e-commerce strategie een van de belangrijkste onderdelen vormt voor het online succes van uw onderneming. Dagelijkse helpen wij dan ook retailers, groothandels en fabrikanten met het ontwikkelen van een strategie op het gebied van e-commerce en digital marketing.
Consumenten kunnen steeds sneller en makkelijker hun mening geven over elke ervaring die ze met u als bedrijf hebben gehad. Positieve reacties zijn natuurlijk mooi, maar het zijn de kritische reviews die u het meeste kunnen opleveren. Waar is nog ruimte voor verbetering? Hoe kunnen klanten anders worden benaderd? De mening van uw klant is kostbare informatie, waar op juiste manier op ingespeeld moet worden.