CRM voor de zorg

Zodat u zich op de écht belangrijke zaken kunt focussen

In de hedendaagse zorg gaat het steeds meer over de patiëntgerichte strategie. Zorg wordt steeds persoonsgerichter en wordt daarbij ook door de patiënten zelf op kwaliteit beoordeeld.

De persoon centraal stellen wordt in de complete bedrijfsvoering meegenomen en het aanbod wordt afgestemd op de specifieke wensen van de patiënt. Daarnaast wilt u natuurlijk dat medewerkers simpelweg zoveel mogelijk tijd kunnen besteden aan hun patiënten. Een goed CRM systeem, op maat gemaakt voor zorg, kan hierin het verschil maken.

Intake


Een proces waarbij efficiëntie van belang is, is de intake van cliënt of patiënt. U moet snel en adequaat kunnen reageren op de zorgvraag van de patiënt. Maar het intakeproces verloopt vaak op verschillende manieren en middels verschillende systemen. Om te voorkomen dat er geen eenduidig beeld ontstaan is het implementeren van een passend CRM systeem de oplossing om uw intake overzichtelijk, snel en veilig te laten verlopen doordat iedereen binnen de organisatie de toekomstige cliënten en cliëntcontacten op eenduidige manier behandelt.

Behandelplan


Stel samen met de cliënt een overzichtelijk behandelplan op met een voor u ingericht CRM systeem. In een behandelplan staan de wensen van de patiënt en doelen van de behandeling. Ook staat er beschreven hoe deze doelen zullen worden bereikt. Om de behandeling te laten slagen is het belangrijk dat de juiste personen op de hoogte zijn van de inhoud en status van het behandelplan. Met zorgt u dat de juiste mensen in een beschermde omgeving toegang hebben tot het plan en de status kunnen updaten daar waar nodig.

Voedingsdagboek


Met het passende CRM systeem kunnen cliënten makkelijk en overzichtelijk een voedingsdagboek bijhouden en voor de juiste medewerkers van uw zorginstelling inzichtelijk maken. Om er achter te komen of bepaalde klachten te maken hebben met voedselovergevoeligheid, is het van belang dat een bijhouden van het dagboek zo min mogelijk moeite en tijd kost.

Online cliënt-portaal


Het online-cliëntenportaal is een beveiligde omgeving op uw website die toegang geeft tot cliënt gerelateerde (zorg)informatie. De cliënt bepaalt zelf wie er tot welke informatie toegang krijgt. Het portaal gaat over de cliënt en die heeft daarom ook de volledige controle. Cliënten hebben in het portaal toegang tot hun dossier en de daarbij behorende rapportages. Men kan berichten plaatsen met een vraag of kan afspraken inplannen in de online agenda.

Optimaliseer uw praktijk vandaag nog!


Neem contact met ons op

Meer dan 100.000 bedrijven vertrouwen op vTiger CRM