Doelgerichte webshop met het design dat bij u en uw klanten past
Bij het ontwikkelen van een webshop draait het voornamelijk om 1 ding: uw klant. It • journey ontwerpt uw webshop dan ook vanuit dat perspectief. Gecombineerd met onze ervaring en bewezen technieken, implementeren wij altijd een doelgerichte webshop op maat.
It • journey staat u bij in alles fases van het ontwikkelen van uw webshop. Van het idee, waarover we uitgebreid met u zullen brainstormen, tot de implementatie en evaluatie van de webshop. Dagelijkse helpen wij retailers, groothandels en fabrikanten met het ontwikkelen doelgerichte webshop op maat.
Uw webshop op maat
Bij het ontwikkelen van een webshop draait het voornamelijk om 1 ding: uw klant. It • journey ontwerpt uw webshop dan ook vanuit dat perspectief. Gecombineerd met onze ervaring en bewezen technieken, implementeren wij altijd een doelgerichte webshop op maat.
Een succesvolle bestelling, een ingevuld contactformulier of een offerteaanvraag, het optimaliseren van het rendement is het belangrijkste onderdeel in de ontwikkeling van uw webshop. It • journey zorgt dat de webshop bezoeker die acties onderneemt die voor wenselijk zijn.
Om tot een perfect eindresultaat te komen lopen we met u verschillende stappen door. Hierin nemen we voor elke fase zoveel tijd als nodig om geen overhaaste beslissingen te hoeven nemen.
Door middel van een aantal gesprekken leren wij u en uw bedrijf goed kennen en ontdekt u ook wat u van ons kunt verwachten.
In deze fase komen wij met een aanbevelingen en een ontwerp van uw nieuwe webshop.
We gaan over tot ontwikkelen wanneer u helemaal tevreden bent met het ontwerp. Ook tijdens ontwikkeling blijft u betrokken bij het proces om aanpassingen te doen daar waar u dat nodig acht.
Wanneer de webshop volledig ontwikkeld is zullen wij deze, samen met u, implementeren. Hieronder valt niet alleen de technische kant, maar ook de persoonlijke begeleiding voor een optimaal gebruik van uw nieuwe webshop!
De customer journey is ook wel het proces dat (potentiële) klanten doorlopen vanaf het moment dat ze voor het eerst in contact komen met uw onderneming tot aan het overgaan tot een aankoop van uw producten of diensten, om vervolgens u te promoten bij anderen en zelf een herhaalaankoop te doen. Zo simpel als dit klinkt, zo lastig is dit om gericht in kaart te brengen en uw (toekomstige) klant de customer journey te geven die werkt.